By Satellite - Into Sat Media

 

Op woensdag en donderdag bieden wij
Full Camper / Caravan Support Service

camperinstallatie

Nu de diverse NPO, BBC, Europese
en vele internationale TV en radio kanalen vrij, en
daardoor zonder maandelijkse kosten te ontvangen

Reageren kan naar: info@schotel.nl
of via het Servicenummer:
06 45580520
Whatsapp logo
Nieuw: Digitenne T2 in HD
Digitenne T2 logo
Ook voor technische ondersteuning
NLTV 2 Go :
Expat TV via IP or By Satellite

Door onze ruime ervaring kunnen wij aan Expats vele mogelijkheden bieden op het gebied van TV, internet en telefonie. Voor het beste maatsysteem voor Uw persoonlijke situatie kunt U, indien gewenst, een gerichte afspraak maken.

Zeer uitgebreide keuze van (HD)ontvangers, decoders,
(schotel)antennes, en aanverwante apparatuur.

Of het nou gaat om TV via satelliet of internet. Ook voor prepaid TV bieden wij diverse mogelijkheden. Satelliet ontvanger software update ondersteuning en diverse technische services waaronder installatie aan huis en smartcard activatie. Een demonstratie ruimte waarin u allerlei systemen kunt zien, horen en vergelijken. Bovendien kunnen wij U op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen, zowel op het technische vlak, als op het gebied van de regelgeving.

global support

Technische Service en Ondersteuning - Zowel binnen als buiten Europa

Voor Satelliet Tv ontvangst.

Wij bieden ondersteuning voor Smartcards zoals het activeren en heractiveren van de kaart. Daarnaast wordt er ook technisch advies voor hardware oplossingen gegeven.

logo-ses logo-satellietplatform logo-cdexcellent

Nieuws

 

illustratie
Canal Digitaal schakelt oude codering uit Jul. 2023 Vanaf september 2023 zal Canal Digitaal beginnen de oude codering uit te schakelen. Hieronder staat aangegeven voor welke ontvangers een aanpassing benodigd is.

M7 Sat 801
Blijft gewoon werken.

Philips Pace 7121 / 7141 / 8121 / 8141
Blijft gewoon werken.

Een decoder waar de smartcard direct ingaat (zonder CI-module) anders dan de hierboven genoemde modellen
Kijk of er een CI-module inpast en vraag deze dan aan. Indien er geen CI-module in kan, dan dient u een nieuw apparaat aan te schaffen.

Een decoder waar u uw smartcard in een CI-module heeft
Als hier niet de recente CI-module in zit, informeer ons hierover. Is het wel de CI met witte sticker, dan blijft dit gewoon werken.

Oude CI-module (zwarte sticker met wereldbol)
Dan is er een nieuwe CI-module nodig. Informeer ons hierover.

Aston en/of Powercam module
Dan is er een nieuwe CI-module nodig. Informeer ons hierover. illustratie